ПЛАН роботи фахової спільноти вчителів початкових класів та вихователів ГПД

22.03.2021   Administrator   Категорія: Спільнота вчителів початкових класів та вихователів ГПД

ПЛАН роботи

фахової спільноти

вчителів початкових класів

та вихователів ГПД

Тернопільської класичної гімназії

на 2020-2021 навчальний рік

 

Тема:

«Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів»

 

  Голова фахової спільноти

                                ЖИГАЙЛО О.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основні завдання для членів фахової спільноти

вчителів початкових класів ТКГ на 2020-2021 н.р.:

― реалізація Державних стандартів освіти через організацію інноваційного освітнього середовища в умовах становлення Нової української школи;

― впроваджувати компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний підходи організації освітнього процесу;

― виявлення та всебічне сприяння розвитку здібних і обдарованих учнів шляхом створення креативного творчого простору;

― створення інноваційного середовища для саморозвитку та самореалізації всіх учасників освітнього процесу;

― вивчати і узагальнення ефективного педагогічного досвіду учителів;

― освоєння новітніх компетентнісних підходів викладання предметів через випереджувальне діяльнісне їх опрацювання під час проведення методичних заходів;

― активізувати участь членів фахової спільноти у різних формах міської методичної роботи вчителів початкових класів;

― регулярно проводити огляд новинок методичної та художньої літератури, періодичних видань з метою підвищення фахового рівня вчителів;

― удосконалювати форми і методи роботи на уроках, сприяючи кращому засвоєнню навчального матеріалу учнями;

― проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями та з учнями, які потребують допомоги в навчанні;

― забезпечувати збереження життя і здоров’я учнів, приведення змісту освіти та форм навчання у відповідність до вікових особливостей школярів;

― впроваджувати подальшу інформатизацію освітнього процесу;

― підвищувати рівень знань, умінь та навичок учнів шляхом посилення індивідуалізації та диференціації освітнього процесу, свідомого вмотивованого ставлення до навчання кожного учня;

― забезпечення цілісного підходу до виховання і розвитку особистості учня через координацію та інтеграцію виховних впливів єдиної комплексної системи - гімназії, сім’ї, громадськості;

― створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця, розвитку його творчої особистості та активного включення в діяльність та соціум;

― формування в учнів української ідентичності та дбайливого ставлення до культурної та історичної спадщини країни, сприяння розвитку національної культури та культури інших народів;

― формування ціннісних орієнтирів та здоров’язберігаючої компетентності учнів;

― реалізація завдань громадянського виховання засобами включення учнів у екологічну, природозахисну, волонтерську, проектну діяльність.

 

 

 

 

 

 

№ п/п

ЗМІСТ    РОБОТИ

ДАТА

ВІДПОВІДАЛЬНИЙ

ПРИМІТ

КА

1

Опрацювання нормативно-правових документів, що регулюють діяльність початкової школи.

1. Типова освітня програма для ЗЗСО І ступеня (під керівництвом О.Я. Савченко) (Наказ МОН України від 08.10.2019 р. №1272)

2. Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах ЗСО у 2019-2020 н.р. (Лист МОНУ  від 01.07.2019 року №1/11-5966).

3. Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020-2021 н.р. (Додаток до листа МОН від 05.08.2020 року №1/9-420).

4. Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020-2021 н.р. (Додаток до листа МОНУ від 11.08.2020 р. №1/9-430).

5. Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу (Наказ МОНУ від 27.08.2019 р. №1154).

6. Інструкція щодо заповнення Класного журналу для 1-4 класів ЗНЗ (Наказ МОНУ від 08.04.2015 р. №412).

7. Щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів НУШ (Наказ МОНУ від 02.09.2020 р. №1096).

Обговорення перспективи організації роботи методичного об’єднання вчителів поч. класів гімназії і затвердження плану роботи ф/с  на 2020/2021 н. р.

04.09.2020

Баляк С.В.

Жигайло О.І.

Швидка О.П.

Проник О.П.

Лайбіда М.М.

Члени ф/с

 

 

 

 

2

Аукціон знань «Технологія тьюторської підтримки та супроводу молодшого школяра у навчально-виховному процесі».

1. Теоретична частина.

«Основи діяльності тьютора як педагога в системі освіти» (доповідь).

2. Практична частина.

  А) мозковий штурм «Вчитель і тьютор. У чому полягає різниця?»;

  Б) аукціон знань «Організація практичної діяльності учнів в розрізі освітніх тьюторських технологій»:

  В) групова робота: І – Технологія активного слухання.

                                   ІІ – Технологія постановки проблемних запитань.

                                   ІІІ – Кейс-технологія.

                                   ІV – Технологія «портфоліо».    

  Г) рефлексія.

 

25.09.2020

Жигайло О.І.

Проник О.П.

Судомир Л.В.

 

3

Школа педагога-новатора. Методична студія «Сучасний урок в контексті Нової української школи»

 

02.10.2020

Жигайло О.І.

 

4

Педагогічна майстерня «Метод тестів у системі педагогічних вимірювань».

 

23.10.2020

Осадчук Т.І.

 

5

Тиждень майстерності вчителів початкових класів на тему «Формування критичного мислення молодших школярів в процесі освітньої діяльності» (за окремим планом).

 

09‒13.11.

2020

 

Баляк С.В.

Жигайло О.І.

Швидка О.П.

 

6

Школа педагога-новатора. Практикум «Дистанційне навчання: мистецтво можливого».

 

25.11.2020

Николайчук С.П.

 

7

Школа педагога-новатора. Майстер-клас «Використання LEGO технологій в освітньому просторі НУШ».

 

17.12.2020

Баляк С.В.

Жигайло О.І.

 

8

Круглий стіл. «Розвиток критичного мислення учнів у процесі навчання».

Теоретична частина. «Що треба знати для навчання критичного мислення».

1. Структура мислення.

2. Формування здібностей і умінь у розвитку критичного мислення.

3. Фази розвитку критичного мислення.

Практична частина. «Які є методи навчання критичного мислення в початковій школі».

1. Технологія «Кластер».

2. Технологія «Чи вірите ви, що…»

3. Технологія «Читання з маркуванням тексту».

4. Технологія «Дерево передбачень».

 

05.01. 2021

Жигайло О.І.

Лучишин С.М.

Лайбіда М.М.

Осадчук Т.І.

 

 

9

Школа педагога-новатора. Методичний діалог «Оцінювання навчальних досягнень учнів у сучасній школі».

 

04.02.2021

Жигайло О.І.

 

10

Вузлики напам’ять. Співпраця вчителя та батьків. Модернізовані підходи та нетипові форми взаємодії.

 

24.02.2021

Швидка О.П.

Дуліба А.М.

 

11

Педагогічні посиденьки. Лепбук як засіб ефективного всебічного розвитку молодших школярів.

 

17.03.2021

Лучишин С.М.

Лайбіда М.М.

 

12

Школа педагога-новатора. Методичний діалог «Формування інформаційної  компетентності учнів засобами інноваційних технологій».

 

14.04.2021

Жигайло О.І.

Судомир Л.В.

 

13

Панорама методичних знахідок. Використання методів проектної діяльності в умовах змішаного навчання.

 

28.04.2021

Дуліба А.М.

Проник О.П.

 

14

Школа педагога-новатора. Круглий стіл «Нова українська школа: досягнення-проблеми-перспективи».

 

06.05.2021

Баляк С.В.

 

15

Панельна дискусія «Змішане навчання: за і проти».

1. Чому онлайн? Чому офлайн?

2. Очікування та досвід впровадження.

3. Можливості ефективного впровадження онлайн-навчання для молодших школярів.

Методичний аукціон. Ефективна цифрова взаємодія з учнями в умовах дистанційного навчання.

Звіт голови ф/с «Підсумки роботи фахової спільноти вчителів початкових класів у 2020/2021 н.р.».

 

27.05.2021

Баляк С.В.

Жигайло О.І.

Члени ф/с