ПЛАН роботи фахової спільноти вчителів початкових класів та вихователів ГПД
22.03.2021 Administrator Категорія: Спільнота вчителів початкових класів та вихователів ГПД
ПЛАН роботи
фахової спільноти
вчителів початкових класів
та вихователів ГПД
Тернопільської класичної гімназії
на 2020-2021 навчальний рік
Тема:
«Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів»
Голова фахової спільноти
ЖИГАЙЛО О.І.
Основні завдання для членів фахової спільноти
вчителів початкових класів ТКГ на 2020-2021 н.р.:
― реалізація Державних стандартів освіти через організацію інноваційного освітнього середовища в умовах становлення Нової української школи;
― впроваджувати компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний підходи організації освітнього процесу;
― виявлення та всебічне сприяння розвитку здібних і обдарованих учнів шляхом створення креативного творчого простору;
― створення інноваційного середовища для саморозвитку та самореалізації всіх учасників освітнього процесу;
― вивчати і узагальнення ефективного педагогічного досвіду учителів;
― освоєння новітніх компетентнісних підходів викладання предметів через випереджувальне діяльнісне їх опрацювання під час проведення методичних заходів;
― активізувати участь членів фахової спільноти у різних формах міської методичної роботи вчителів початкових класів;
― регулярно проводити огляд новинок методичної та художньої літератури, періодичних видань з метою підвищення фахового рівня вчителів;
― удосконалювати форми і методи роботи на уроках, сприяючи кращому засвоєнню навчального матеріалу учнями;
― проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями та з учнями, які потребують допомоги в навчанні;
― забезпечувати збереження життя і здоров’я учнів, приведення змісту освіти та форм навчання у відповідність до вікових особливостей школярів;
― впроваджувати подальшу інформатизацію освітнього процесу;
― підвищувати рівень знань, умінь та навичок учнів шляхом посилення індивідуалізації та диференціації освітнього процесу, свідомого вмотивованого ставлення до навчання кожного учня;
― забезпечення цілісного підходу до виховання і розвитку особистості учня через координацію та інтеграцію виховних впливів єдиної комплексної системи - гімназії, сім’ї, громадськості;
― створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця, розвитку його творчої особистості та активного включення в діяльність та соціум;
― формування в учнів української ідентичності та дбайливого ставлення до культурної та історичної спадщини країни, сприяння розвитку національної культури та культури інших народів;
― формування ціннісних орієнтирів та здоров’язберігаючої компетентності учнів;
― реалізація завдань громадянського виховання засобами включення учнів у екологічну, природозахисну, волонтерську, проектну діяльність.
№ п/п |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ДАТА |
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
ПРИМІТ КА |
1 |
Опрацювання нормативно-правових документів, що регулюють діяльність початкової школи. 1. Типова освітня програма для ЗЗСО І ступеня (під керівництвом О.Я. Савченко) (Наказ МОН України від 08.10.2019 р. №1272) 2. Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах ЗСО у 2019-2020 н.р. (Лист МОНУ від 01.07.2019 року №1/11-5966). 3. Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020-2021 н.р. (Додаток до листа МОН від 05.08.2020 року №1/9-420). 4. Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020-2021 н.р. (Додаток до листа МОНУ від 11.08.2020 р. №1/9-430). 5. Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу (Наказ МОНУ від 27.08.2019 р. №1154). 6. Інструкція щодо заповнення Класного журналу для 1-4 класів ЗНЗ (Наказ МОНУ від 08.04.2015 р. №412). 7. Щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів НУШ (Наказ МОНУ від 02.09.2020 р. №1096). Обговорення перспективи організації роботи методичного об’єднання вчителів поч. класів гімназії і затвердження плану роботи ф/с на 2020/2021 н. р. |
04.09.2020 |
Баляк С.В. Жигайло О.І. Швидка О.П. Проник О.П. Лайбіда М.М. Члени ф/с
|
|
2 |
Аукціон знань «Технологія тьюторської підтримки та супроводу молодшого школяра у навчально-виховному процесі». 1. Теоретична частина. «Основи діяльності тьютора як педагога в системі освіти» (доповідь). 2. Практична частина. А) мозковий штурм «Вчитель і тьютор. У чому полягає різниця?»; Б) аукціон знань «Організація практичної діяльності учнів в розрізі освітніх тьюторських технологій»: В) групова робота: І – Технологія активного слухання. ІІ – Технологія постановки проблемних запитань. ІІІ – Кейс-технологія. ІV – Технологія «портфоліо». Г) рефлексія.
|
25.09.2020 |
Жигайло О.І. Проник О.П. Судомир Л.В. |
|
3 |
Школа педагога-новатора. Методична студія «Сучасний урок в контексті Нової української школи»
|
02.10.2020 |
Жигайло О.І. |
|
4 |
Педагогічна майстерня «Метод тестів у системі педагогічних вимірювань».
|
23.10.2020 |
Осадчук Т.І. |
|
5 |
Тиждень майстерності вчителів початкових класів на тему «Формування критичного мислення молодших школярів в процесі освітньої діяльності» (за окремим планом).
|
09‒13.11. 2020
|
Баляк С.В. Жигайло О.І. Швидка О.П. |
|
6 |
Школа педагога-новатора. Практикум «Дистанційне навчання: мистецтво можливого».
|
25.11.2020 |
Николайчук С.П. |
|
7 |
Школа педагога-новатора. Майстер-клас «Використання LEGO технологій в освітньому просторі НУШ».
|
17.12.2020 |
Баляк С.В. Жигайло О.І. |
|
8 |
Круглий стіл. «Розвиток критичного мислення учнів у процесі навчання». Теоретична частина. «Що треба знати для навчання критичного мислення». 1. Структура мислення. 2. Формування здібностей і умінь у розвитку критичного мислення. 3. Фази розвитку критичного мислення. Практична частина. «Які є методи навчання критичного мислення в початковій школі». 1. Технологія «Кластер». 2. Технологія «Чи вірите ви, що…» 3. Технологія «Читання з маркуванням тексту». 4. Технологія «Дерево передбачень».
|
05.01. 2021 |
Жигайло О.І. Лучишин С.М. Лайбіда М.М. Осадчук Т.І.
|
|
9 |
Школа педагога-новатора. Методичний діалог «Оцінювання навчальних досягнень учнів у сучасній школі».
|
04.02.2021 |
Жигайло О.І. |
|
10 |
Вузлики напам’ять. Співпраця вчителя та батьків. Модернізовані підходи та нетипові форми взаємодії.
|
24.02.2021 |
Швидка О.П. Дуліба А.М. |
|
11 |
Педагогічні посиденьки. Лепбук як засіб ефективного всебічного розвитку молодших школярів.
|
17.03.2021 |
Лучишин С.М. Лайбіда М.М. |
|
12 |
Школа педагога-новатора. Методичний діалог «Формування інформаційної компетентності учнів засобами інноваційних технологій».
|
14.04.2021 |
Жигайло О.І. Судомир Л.В. |
|
13 |
Панорама методичних знахідок. Використання методів проектної діяльності в умовах змішаного навчання.
|
28.04.2021 |
Дуліба А.М. Проник О.П. |
|
14 |
Школа педагога-новатора. Круглий стіл «Нова українська школа: досягнення-проблеми-перспективи».
|
06.05.2021 |
Баляк С.В. |
|
15 |
Панельна дискусія «Змішане навчання: за і проти». 1. Чому онлайн? Чому офлайн? 2. Очікування та досвід впровадження. 3. Можливості ефективного впровадження онлайн-навчання для молодших школярів. Методичний аукціон. Ефективна цифрова взаємодія з учнями в умовах дистанційного навчання. Звіт голови ф/с «Підсумки роботи фахової спільноти вчителів початкових класів у 2020/2021 н.р.».
|
27.05.2021 |
Баляк С.В. Жигайло О.І. Члени ф/с |
|