Результати самоаналізу внутрішньої системи забезпечення якості освіти у Тернопільській класичній гімназії за 2020-2021 н.р.

19.08.2021   Administrator   Категорія: Система якості освіти

 

Результати самоаналізу внутрішньої системи забезпечення якості освіти 

у Тернопільській класичній гімназії за 2020-2021 н.р.

https://docs.google.com/document/d/1PMLuD036NFQpKQj3bVLj7w3EFmPgNfBg/edit?usp=sharing&ouid=108872386981328263639&rtpof=true&sd=true

Напрям 1. Освітнє середовище

Напрям 2.Система оцінювання здобувачів освіти закладу освіти

Напрям 3. Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників

Напрям 4. Управлінські процеси закладу освіти

Рекомендації:

1. Напрям «Освітнє середовище»:

1.1.Класним керівникам у планах виховної роботи передбачити заходи спрямовані на створення позитивного мікроклімату в учнівському колективі, покращення взаємин між здобувачами освіти.

1.2.Практичному психологу внести у тематику засідань батьківського всеобучу питання безпечного використання дітьми мережі Інтернет та питання попередження насильства серед неповнолітніх.

1.3.Класним керівникам, вчителям основ здоров'я, сестрі медичній проводити роз'яснювальну роботу серед батьків та здобувачів освіти щодо здорового харчування.

 

2. Напрям «Система оцінювання здобувачів освіти закладу освіти»:

2.1. Учителям Тернопільської класичної гімназії:

2.1.1. Постійно надавати повну інформацію учням, їх батькам щодо критеріїв оцінювання учнів, поновлювати її на сайті гімназії.

2.1.2. Аргументувати учням  результати  оцінювання виконаних ними робіт.

2.1.3. Удосконалювати систему оцінювання здобувачів освіти.

2.1.4. Розробляти власні критерії оцінювання та застосовувати їх.

2.1.5. Ширше практикувати на уроках взаємооцінювання, самооцінювання.

 

3. Напрям «Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників».

3.1. Педагогічним працівникам Тернопільської класичної гімназії:

3.1.1. Під час організації педагогічної діяльності керуватися нормативно-правовими документами, які регламентують діяльність.

3.1.2. Впроваджувати інноваційні підходи, що забезпечують становлення особистості учня шляхом диференційованого підходу до навчання та врахування його індивідуальної траєкторії розвитку.

3.1.3. Використовувати ефективні форми, технології взаємодії з батьками з метою підвищення психолого-педагогічної культури батьків, забезпечення позитивного розвиткового середовища закладу.

3.1.4. Систематично удосконалювати рівень професійної компетентності що є основою майстерності кожного педагога, запорукою підвищення якості освіти.

3.1.5. Активізувати роботу щодо публікацій методичного доробку на сторінках фахових видань.

3.2. Заступнику директора з навчальної роботи Баляк С.В.:

3.2.1. Сприяти залученню педагогічних працівників до різних форм підвищення професійної компетентності.

3.2.2. Внести до Річного плану роботи гімназії на 2021-2022 н.р. заходи: «Умови ефективної взаємодії педагогічних працівників і батьків. Шляхи і засоби підвищення психолого-педагогічної культури батьків», «Нетрадиційні форми роботи з батьками».

3.2.3.Практикувати методичні заходи щодо створення інноваційного поля діяльності вчителів по запровадженню особистісно орієнтованих технологій.

4. Напрям «Управлінські процеси закладу освіти»:

4.1.Педагогічним працівникам активізувати роботу в учнівському середовищі щодо необхідності дотримання академічної доброчесності.

4.2. Головам методичних спільнот Тернопільської класичної гімназії подати пропозиції до складання плану роботи закладу на 2020-2021 навчальний рік.

4.3. Адміністрації гімназії, методичній раді закладу врахувати результати проведеного анкетування щодо моніторингу управлінських процесів, узагальнити пропозиції щодо  поданих заходів до  річного плану та  розробити відповідно до Стратегії розвитку гімназії план роботи закладу на 2020-2021 н.р.  згідно з рекомендаціями, поданими в «Абетці директора».

4.4. Раді трудового колективу ширше практикувати форми роботи в закладі, спрямовані на згуртування колективу ТКГ та покращення якості психологічного клімату в ньому.

4.5.Адміністрації закладу:

4.5.1. Спрямувати зусилля колективу закладу на реалізацію Стратегії розвитку гімназії.

 

4.5.2 Продовжити висвітлення інформації щодо діяльності закладу на сайті гімназії.