Самоаналіз діяльності Тернопільської класичної гімназії за 2021/2022 н. р.

04.07.2022   Administrator   Категорія: Система якості освіти

 
Самоаналіз діяльності Тернопільської класичної гімназії
за 2021/2022 н. р.
 
Напрям 1. Освітнє середовище закладу освіти.
Тема. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм
насильства та дискримінації

Рекомендації:
1. Напрям «Освітнє середовище»:
1.Адміністрації закладу продовжувати роботу над оновленням
матеріально-технічної бази закладу.
2. Класним керівникам:
2.1.Проводити заходи з попередження булінгу та насильства, створювати
морально безпечний освітній простір, формувати позитивний мікроклімат та
толерантну міжособисту взаємодію у класному колективі.
2.2. Активно впроваджувати сучасні форми комунікації з батьками:
практикуми, тренінги, майстер-класи з питань профілактики булінгу.
3. Практичному психологу:
3.1. В грудні 2022 року провести повторно анкетування учнів «Чи
комфортно тобі навчатись у гімназії?».
3.2. У жовтні 2022 року та в квітні 2023 року провести опитування батьків
і вчителів щодо створення безпечних умов освітнього середовища у закладі.
4. Педагогу-організатору залучати представників учнівського
самоврядування до проведення заходів щодо запобігання булінгу.
5. Педагогічним працівникам продовжити співпрацю з представниками
правоохоронних органів, закладів охорони здоров’я, громадських організацій
для покращення роботи щодо формування безпечного освітнього середовища.
2. Напрям «Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних
працівників».
1. Педагогам Тернопільської класичної гімназії:
1.1. Організовуючи освітню діяльність з використанням технологій
дистанційного навчання дотримуйтесь розкладу уроків, санітарних норм
(обсягу домашніх завдань, навчального матеріалу для самостійного
опрацювання, часу безпосередньої роботи учнів за комп’ютером тощо),
уникайте перевантаження учнів.

15
1.2. Використовуйте сучасні технології навчання для організації ефективного
освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання,
активізації пізнавальної діяльності та мотивації учнів.
1.3. Надавайте учням чіткий алгоритм виконання завдань (тема; що
опрацювати; де взяти матеріал для виконання завдання; куди надіслати роботу;
кінцевий термін виконання; покрокове виконання завдань нової теми тощо).
1.4. Забезпечуйте своєчасний зворотній зв'язок із здобувачами освіти та тими
учнями, які не мають технічних можливостей навчатися разом з усім класом.
1.5. Підтримуйте зворотній зв'язок із батьками, інформуйте їх про рівень
навчальних досягнень дітей.
2. Психологічній службі гімназії проводити заходи щодо адаптації здобувачів
освіти до нових життєвих умов, створення позитивного освітнього середовища,
забезпечувати психологічний супровід усіх учасників освітнього процесу.