НАКАЗ Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти у 2024 році

01.01.2024   Administrator   Категорія: Закупівлі

ТЕРНОПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Управління освіти і науки
46000 м. Тернопіль, бульвар Т. Шевченка, 1, тел. 52-56-94, [email protected]
 
НАКАЗ
 
28.12.2023 № 428
Про організацію харчування учнів
у закладах загальної середньої та
професійної (професійно-технічної)
освіти у 2024 році
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», на
виконання Закону України «Про освіту», п. 7 статті 20 Закону України «Про
повну загальну середню освіту», рішення виконавчого комітету Тернопільської
міської ради від 27.12.2023 № 1803 «Про організацію харчування учнів у
закладах загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти у
2024 році», з метою організації раціонального харчування учнів у закладах
загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти
НАКАЗУЮ:
1. Керівникам закладів загальної середньої, професійної (професійно-технічної)
освіти, Галицького фахового коледжу імені В’ячеслава Чорновола, забезпечити
у 2024 році організацію харчування учнів у закладах загальної середньої та
професійної (професійно-технічної) освіти у межах відповідних бюджетних
призначень на 2024 рік.
2. Звільнити від оплати за харчування учнів пільгових категорій закладів
загальної середньої освіти згідно з додатком 1 (додається).
3. Звільнити від оплати за харчування дітей з особливими освітніми потребами,
які навчаються у Тернопільській спеціальній загальноосвітній школі
Тернопільської міської ради Тернопільської області та учнів Тернопільського
академічного ліцею «Генезис» Тернопільської міської ради, які навчаються у
класах спортивного профілю.
4. Звільнити від оплати за харчування учнів пільгових категорій закладів
професійної (професійно-технічної) освіти та Галицького фахового коледжу
імені В’ячеслава Чорновола згідно з додатком 2 (додається).
5. Встановити вартість харчування учнів, які звільняються від оплати за
харчування:
- одноразове харчування – 50 грн.;
- дворазове харчування – 65 грн.;
 
- триразове харчування – 85 грн.;
- чотириразове харчування – 116 грн.
6. Встановити, що харчування учнів, які не належать до пільгових категорій,
здійснюється за кошти батьків.
8. Організацію харчування здійснювати відповідно до Порядку організації
харчування дітей, які звільняються від оплати за харчування згідно з додатком
3 (додається).
9. Керівникам закладів освіти підписати Договір про надання послуг згідно з
додатком 4 (додається).
10. Контроль за виконанням наказу покласти на головного спеціаліста відділу
дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Олену П'ятночку.
 
Начальник управління Ольга ПОХИЛЯК
 
Олена П'ЯТНОЧКА 0352528856
 
Додаток 1
 
до наказу управління освіти і науки ТМР
від 28.12.2023 № 428
 
Категорії учнів закладів загальної середньої освіти,
які звільняються від оплати за харчування
 
1. Діти-сироти та діти, позбавлені
батьківського піклування
 
- заява опікуна про звільнення від плати за
харчування;
- копія рішення виконавчого комітету «Про
надання статусу дитини-сироти або дитини,
позбавленої батьківського піклування»;
- копія рішення виконавчого комітету «Про
встановлення опіки, піклування над
дитиною»
 
2. Діти з сімей, які отримують
допомогу відповідно до Закону
України «Про державну
соціальну допомогу
малозабезпеченим сім’ям»
 
- заява матері (батька) або особи, яка їх
замінює, про звільнення від плати за
харчування;
- копія довідки, що підтверджує статус
малозабезпеченої сім’ї
 
3. Дітей з сімей загиблих
(померлих) Захисників і
Захисниць України, визначених у
статті 101 Закону України «Про
статус ветеранів війни, гарантії їх
соціального захисту»
 
- заява матері (батька) або особи, яка їх
замінює, про звільнення від плати за
харчування;
- копія документа, що підтверджує статус
 
4. Діти, один із батьків (батьки)
 
яких:
1) має статус учасника
бойових дій, який:
– захищав незалежність,
суверенітет та територіальну
цілісність України і брав
безпосередню участь в
антитерористичній операції,
забезпеченні її проведення чи у
здійсненні заходів із
забезпечення національної
безпеки і оборони, відсічі і
стримування збройної агресії
Російської Федерації в Донецькій
та Луганській областях, або та на
інших територіях, де в період
виконання цих завдань велися
воєнні (бойові) дії (п. 19-25 ст.6
ЗУ «Про статус ветеранів війни,
гарантії їх соціального захисту»);
2) має статус особи з
інвалідністю внаслідок війни
(абз. 3 п. 4, п. 11-16 ч.2 ст.7 ЗУ
«Про статус ветеранів війни,
гарантії їх соціального захисту»);
3) захищав/захищає незалежність,
 
- заява матері (батька) або особи, яка їх
замінює, про звільнення від плати за
харчування;
- копія документа, який виданий
командуванням військової частини, де
військовослужбовець проходить службу на
даний час, складений на офіційному
бланку, зареєстрований в журналі вихідних
документів, та затверджений підписом
уповноваженої особи з відповідним
текстом, в якому вказано термін
перебування в районі антитерористичної
операції даного військовослужбовця, або та
на інших територіях, де в період виконання
цих завдань велися воєнні (бойові) дії;
- або копія документа, що підтверджує
статус особи з інвалідністю  внаслідок
війни;
- або копія іншого документа, що
підтверджує статус.
 
суверенітет та територіальну
цілісність України і брав/бере
безпосередню участь в
антитерористичній операції,
забезпеченні її проведення чи у
здійсненні заходів із
забезпечення національної
безпеки і оборони, відсічі і
стримування збройної агресії
Російської Федерації в Донецькій
та Луганській областях, або/та на
інших територіях, де в період
виконання цих завдань велися
воєнні (бойові) дії.
 
5. Діти, сім’ї яких перебувають у
складних життєвих обставинах
 
- заява матері (батька) або особи, яка їх
замінює, про звільнення від плати за
харчування;
- інформація щодо результатів оцінки
потреб сім’ї (лист від Тернопільського
міського центра соціальних служб для сім’ї,
дітей та молоді)
 
6. Діти, які мають статус дитини,
яка постраждала внаслідок
воєнних дій і збройних
конфліктів
 
- заява матері (батька) або особи, яка їх
замінює, про звільнення від плати за
харчування;
- копія рішення виконавчого комітету «Про
надання статусу дитини, яка постраждала
внаслідок воєнних дій та збройних
конфліктів»
 
7. Діти з числа внутрішньо
переміщених осіб
 
- заява матері (батька) або особи, яка їх
замінює, про звільнення від плати за
харчування;
- копія довідки про взяття на облік дитини
як внутрішньо переміщеної особи
 
8. Діти з особливими освітніми
потребами, які навчаються в
інклюзивних класах
 
- заява матері (батька) або особи, яка їх
замінює, про звільнення від плати за
харчування;
- копія висновку інклюзивно-ресурсного
центру про комплексну (чи повторну)
психолого-педагогічну оцінку розвитку
дитини
 
Додаток 2
 
до наказу управління освіти і науки ТМР
від 28.12.2023 № 428
 
Категорії учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти
та Галицького фахового коледжу імені В’ячеслава Чорновола,
 
які звільняються від оплати за харчування
 
з/п Пільгова категорія Документи, що подаються до закладу
 
освіти
 
1. Діти-сироти та діти, позбавлені
батьківського піклування та
особи з їх числа
 
- заява опікуна, про звільнення від плати
за харчування;
- копія рішення виконавчого комітету
«Про надання статусу дитини-сироти або
дитини, позбавленої батьківського
піклування»;
- копія рішення виконавчого комітету
«Про встановлення опіки, піклування над
дитиною»
 
2. Діти з сімей, які отримують
допомогу відповідно до Закону
України «Про державну
соціальну допомогу
малозабезпеченим сім’ям» та
особи з їх числа
 
- заява матері (батька) або особи, яка їх
замінює, про звільнення від плати за
харчування;
- копія довідки, що підтверджує статус
малозабезпеченої сім’ї
 
3. Діти (особи з їх числа) з сімей
загиблих (померлих) Захисників
і Захисниць України,
визначених у статті 10 1 Закону
України «Про статус ветеранів
війни, гарантії їх соціального
захисту»
 
- заява матері (батька) або особи, яка їх
замінює, про звільнення від плати за
харчування;
- копія документа, що підтверджує
статус
 
4. Діти (особи з їх числа), один із
батьків (батьки) яких:
1)    має статус учасника
бойових дій, який:
   – захищав незалежність,
суверенітет та територіальну
цілісність України і брав
безпосередню участь в
антитерористичній операції,
забезпеченні її проведення чи у
здійсненні заходів із
забезпечення національної
безпеки і оборони, відсічі і
стримування збройної агресії
Російської Федерації в
Донецькій та Луганській
областях, або та на інших
територіях, де в період
виконання цих завдань велися
воєнні (бойові) дії забезпеченні
 
- заява матері (батька) або особи, яка їх
замінює, про звільнення від плати за
харчування;
копія документа, який виданий
командуванням військової частини, де
військовослужбовець проходить службу
на даний час, складений на офіційному
бланку, зареєстрований в журналі
вихідних документів, та затверджений
підписом уповноваженої особи з
відповідним текстом, в якому вказано
термін перебування в районі
антитерористичної операції даного
військовослужбовця, або та на інших
територіях, де в період виконання цих
завдань велися воєнні (бойові) дії;
- або копія документа, що
підтверджує статус особи з інвалідністю 
внаслідок війни;
або копія іншого документа, що
 
 (п. 19-25 ст.6 ЗУ «Про статус
ветеранів війни, гарантії їх
соціального захисту»);
2) має статус особи з
інвалідністю  внаслідок війни
       (абз. 3 п. 4, п. 11-16 ч.2 ст.7
ЗУ «Про статус ветеранів війни,
гарантії їх соціального
захисту»);
3)захищав/захищає
незалежність, суверенітет та
територіальну цілісність
України і брав/бере
безпосередню участь в
антитерористичній операції,
забезпеченні її проведення чи у
здійсненні заходів із
забезпечення національної
безпеки і оборони, відсічі і
стримування збройної агресії
Російської Федерації в
Донецькій та Луганській
областях, або та на інших
територіях, де в період
виконання цих завдань велися
воєнні (бойові) дії.
 
підтверджує статус.
 
5. Діти, сім’ї яких перебувають у
складних життєвих обставинах
та особи з їх числа
 
- заява матері (батька) або особи, яка їх
замінює, про звільнення від плати за
харчування;
- інформація щодо результатів оцінки
потреб сім’ї (лист від Тернопільського
міського центра соціальних служб для
сім’ї, дітей та молоді)
 
6. Діти, які мають статус дитини,
яка постраждала внаслідок
воєнних дій і збройних
конфліктів та особи з їх числа
 
- заява матері (батька) або особи, яка їх
замінює, про звільнення від плати за
харчування;
- копія рішення виконавчого комітету
«Про надання статусу дитини, яка
постраждала внаслідок воєнних дій та
збройних конфліктів»
 
7. Діти внутрішньо переміщених
осіб та особи з їх числа
 
- заява матері (батька) або особи, яка їх
замінює, про звільнення від плати за
харчування;
- копія довідки про взяття на облік
дитини як внутрішньо переміщеної особи
 
8. Діти з особливими освітніми
потребами та особи з їх числа
 
- заява матері (батька) або особи, яка їх
замінює, про звільнення від плати за
харчування;
- копія документа, що підтверджує статус
 
9. Діти-інваліди/інваліди I-III
груп  та особи з їх числа
 
- заява матері (батька) або особи, яка їх
замінює, про звільнення від плати за
харчування.
- копія документа, що підтверджує статус
10. Діти-сироти, діти, позбавлені - копія рішення виконавчого комітету
 
батьківського піклування, які
знаходяться на повному
державному утриманні, особи з
їх числа
 
«Про надання статусу дитини-сироти або
дитини, позбавленої батьківського
піклування»
 
Додаток 3
 
до наказу управління освіти і науки ТМР
від 28.12.2023 № 428
 
Порядок
 
організації харчування дітей, які звільняються від плати за харчування
Даний порядок регламентує питання щодо організації харчування учнів, які
звільняються від плати за харчування, а також забезпечує облік наданих послуг суб’єктами
підприємницької діяльності, які здійснюють організацію харчування учнів у закладах
загальної середньої освіти.
1. Учнівський електронний квиток «Соціальна карта Тернополянина» – картка стандарту
ISO 14443 та модифікацій, виготовлений з полімерних матеріалів, які за фізичними
характеристиками підлягають персоналізації і гравіруванню відповідно до державних
(національних) та міжнародних стандартів, містять безконтактний електронний носій, серію
та номер бланка.
2. Учнівський електронний квиток «Соціальна карта Тернополянина» є персоніфікованим та
містить: фото учня; прізвище ім’я та по батькові (якщо за звичаями національної меншини,
до якої належить учень, по батькові не є складовими імені, то на підставі письмової заяви
особи зазначаються лише складові імені), інші необхідні реквізити.
3. Учні, які звільняються від плати за харчування, забезпечуються відповідними учнівськими
електронними квитками «Соціальна карта Тернополянина» на безоплатній основі.
Виготовлення учнівських електронних квитків проводиться Оператором електронних систем
у м. Тернополі. Компенсація витрат з виготовлення учнівських електронних квитків
«Соціальна карта Тернополянина» проводиться за рахунок коштів місцевого бюджету в
межах собівартості виготовлення та надання відповідного учнівського електронного квитка
«Соціальна карта Тернополянина».
4. Оператор електронних систем забезпечує відповідне програмне забезпечення та
програмування кожного учнівського квитка «Соціальна карта Тернополянина» та
програмно-апаратного приладу, зокрема, програмування видом пільги, кількістю послуг та
іншим необхідним.
5. Програмно-технічні прилади для обліку наданих послуг з харчування учнів встановлює та
забезпечує обслуговування оператор електронних систем згідно з договором. Планування
витрат на забезпечення харчування розпорядником коштів проводиться на основі даних
оператора стосовно реально наданих та спожитих послуг. Оплата вартості реально наданих
послуг з харчування проводиться на основі даних оператора виключно за фактично надані
(спожиті) послуги.
6. Для отримання учнівського електронного квитка «Соціальна карта Тернополянина» один
з батьків (опікун) чи інша уповноважена особа - представник учня, повинні надати заповнену
анкету з цифровим фото, копії документів, що підтверджують особу, копію документа, що
підтверджує право на пільгу в оплаті за харчування, надати згоду на збір та обробку
персональних даних дитини. Збір даних для оформлення та видача виготовлених учнівських
електронних квитків «Соціальна карта Тернополянина» здійснюється оператором
електронних систем у м. Тернополі за адресою вул. Чорновола,1.
7. Учень кожного разу перед отриманням безплатного харчування самостійно чи з
допомогою відповідальної особи реєструє факт отримання послуги шляхом прикладання
учнівського електронного квитка «Соціальна карта Тернополянина» до програмно-
технічного приладу. Обов’язок з інформування учня про порядок використання та
необхідність наявності учнівського електронного квитка «Соціальна карта Тернополянина»
покладається на батьків (опікунів) учня та вчителів (вихователів) відповідного закладу
загальної середньої освіти.
8. У випадку втрати (загублено, пошкоджено чи знищено) учнівського електронного квитка
«Соціальна карта Тернополянина» один з батьків (опікун) зобов’язані негайно повідомити
 
оператора електронних систем м. Тернополя та адміністрацію відповідного закладу освіти.
За умови втрати учнівського електронного квитка фіксація факту отримання послуги з
безоплатного харчування здійснюється відповідальною особою закладу загальної середньої
освіти за допомогою службової картки, яка також забезпечується оператором електронних
систем м. Тернополя.
9. Перелік документів, що подаються для виготовлення учнівського електронного квитка
«Соціальна карта Тернополянина» відповідної пільгової категорії оператору електронних
систем міста Тернополя:
- копія наказу закладу освіти про звільнення від плати за харчування з переліком дітей
пільгових категорій;
- свідоцтво про народження дитини;
- ідентифікаційний код дитини (за наявності);
- учнівську картку, або фото 3х4, або цифрове фото на електронному носії, або присутність
дитини.
 
 
Додаток 4
 
до наказу управління освіти і науки ТМР
від 28.12.2023 № 428
 
Договір
про надання послуг
 
місто Тернопіль 20___ року
 
Виконавчий комітет Тернопільської міської ради в особі начальника управління освіти і
науки Тернопільської міської ради Похиляк Ольги Петрівни, який (яка) уповноважений (-на)
на підписання даного Договору рішенням виконавчого комітету Тернопільської міської
ради
№ від 20 року (по тексту Договору — Сторона 1), Товариство з
обмеженою відповідальністю «Системний зв’язок» в особі директора Васильківа Віталія
Володимировича, який діє на підставі Статуту (по тексту Договору — Сторона 2 або
оператор),
 
в особі , який (яка) діє на
 
підставі
 
, (по тексту Договору Сторона 3 або суб’єкт
 
господарювання -
переможець за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної
 
закупівлі),
в особі , який (яка) діє на
 
підставі
 
, (по тексту Договору Сторона 4 або заклад загальної середньої
освіти) разом іменовані — Сторони, керуючись Цивільним кодексом України, Законами
України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішенням Тернопільської міської ради
«Про впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському
пасажирському транспорті, незалежно від форм власності» від 28.07.2017р. №7/16/34,
Порядком організації харчування дітей, які звільняються від оплати за харчування, додаток 2
до рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 29.01.2020р. № 63, іншими
актами законодавства України та органу місцевого самоврядування, уклали цей Договір про
надання послуг (далі по тексту - Договір) та домовились про наступне:
 
1. Предмет договору
 
1.1. Сторони погодили, що предметом даного Договору є фіксація, облік,
систематизація, накопичення та інші облікові операції кейтерингових чи аутсорсингових
послуг - послуг з харчування учнів у закладах освіти, комунальної форми власності
Тернопільської міської ради, які надаватимуться суб’єктом господарювання та
оплачуватимуться за рахунок бюджету органу місцевого самоврядування чи за рахунок
батьків учня. Послуги обліковуватимуться та систематизовутимуть оператором за
 
допомогою програмно - апаратного приладу (далі по тексту - валідатор) та відповідного
програмного забезпечення з використанням Учнівських електронних квитків «Соціальна
картка Тернополянина» (далі по тексту також - е-квиток) або службових карт.
1.2. Послугами за даним Договором реалізуються можливості для забезпечення
проведення оплати Стороною 4 Стороні 3 вартості реально наданих послуг з харчування,
оплата яких проводиться за рахунок коштів місцевого бюджету та забезпечення Стороні 1
можливості планування відповідних витрат, а також для отримання систематизованої
інформації суб’єктом, який надає послуги з харчування.
1.3. Сторона 2 також забезпечує функціональну можливість фіксування в електронному
вигляді обов’язок Сторони 3 перед користувачем Учнівського електронного квитка
«Соціальна картка Тернополянина» надати послуги з харчування, які попередньо
оплачені; під терміном «обов’язок» Сторони розуміють ситуацію, коли батьки
учня/учениці наперед оплачують харчування для учня (учениці), шляхом поповнення е-
квитка; інформація про це фіксується у базі даних оператора та на Учнівському
електронному квитку «Соціальна картка Тернополянина»; після отримання учнем
(ученицею) послуг з харчування - вартість отриманої послуги (вартість отриманого
харчування) перераховується оператором Стороні 3 на розрахунковий рахунок за мінусом
утриманого відсотка за надання послуг оператором, розмір якого оператор залишає собі в
рахунок сплати Стороною 3 вартості послуг оператора. Наявність передплаченої послуги не
створює для Сторони 3 будь-якого додаткового обов’язку чи відповідальності, за
виключенням тих обов’язків і відповідальності, що передбачені цим договором та
договором, укладеним за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної
закупівлі.
Учні, які звільняються від плати за харчування, забезпечуються відповідними
учнівськими електронними квитками «Соціальна карта Тернополянина» на безоплатній
основі. Виготовлення учнівських електронних квитків проводиться Оператором. Компенсація
витрат з виготовлення учнівських електронних квитків «Соціальна карта Тернополянина»
проводиться за рахунок коштів місцевого бюджету в межах собівартості виготовлення та
надання відповідного учнівського електронного квитка «Соціальна карта Тернополянина».
1.4. Валідатори та службові картки, які передаються Стороні 4 є власністю Сторони 2 та
підлягають поверненню їй по закінченні чи розірвання правовідносин за даним Договором
в стані не гіршому, ніж вони передавались в користування, з урахуванням нормального
зносу.
 
2. Порядок організації правовідносин між Сторонами
 
2.1. Забезпечення валідатором Сторони 4 здійснює Сторона 2, яка одночасно повинна
провести інструктаж уповноважених осіб Сторони 4 з питань користування та
обслуговування.
Стороні 4 надається один валідатор, в разі обґрунтованої необхідності, Сторона 2
забезпечує більшу кількість валідаторів. Приймання від Сторони 2 Стороною 4 конкретного
валідатора відбувається за актом приймання-передачі, так як і його повернення при
закінченні, розірванні чи припиненні правовідносин за даним Договором.
2.1.1. Забезпечення учнів закладів загальної середньої освіти, які за відповідним рішенням
Сторони 1 мають право на безоплатне харчування Учнівським електронним квитком
«Соціальна карта Тернополянина», яким є картка стандарту ISO 14443 та модифікацій,
 
виготовлений з полімерних матеріалів, містять безконтактний електронний носій, серію та
номер бланка; фото учня; прізвище ім’я та по батькові, інші необхідні реквізити, - здійснює
Сторона 2 на підставі рішення органу місцевого самоврядування. Забезпечення учнів
закладів загальної середньої освіти, які не мають права на безоплатне харчування,
Учнівським електронним квитком “Соціальна карта Тернополянина” чи іншим, здійснює
Сторона 2 на загальних підставах.
2.2. Валідатор повинен забезпечувати:
2.2.1. достовірний облік послуг, які надаються Стороною 3;
2.2.2. збір та накопичення, систематизація інформації про отримані учнями послуги з
харчування та/або передання такої інформації до бази даних для її збереження в
електронному вигляді протягом, щонайменше трьох років, по спливу яких Сторона 2
вправі видалити інформацію (інформація про надані послуги накопичується та
систематизується в розрізі: надавач послуг - отримувач послуг - заклад загальної середньої
освіти - дата надання/отримання послуг, щонайменше; види інформації можуть
доповнюватись);
2.2.3. захист інформації, яка міститься в пам'яті валідатора від несанкціонованого
втручання з боку третіх осіб чи сторін договору, захист від маніпуляцій третіх осіб чи
сторін даного договору стосовно коректного відображення інформації у пам’яті валідатора
та базі даних, відповідно до стандартів безпеки: системи ISO/IEC 27001 та 27002, картки
стандарту ISO 14443 (частини 1-4), як система (картка + ОС + додаток) відповідає рівню
безпеки, з сертифікацією для рівня EAL4+ (Рівня гарантії оцінки 4+) або його аналоги.
2.3. Сторона 2 проводить обслуговування та налаштування валідатора, проведення
профілактичних, планових та інших робіт, що передбачені інструкцією виробника; при
цьому заміна чекової ленти проводить уповноважений представник (працівник) Сторони 4.
2.4. Сторона 4 повинна забезпечити безальтернативне застосування валідатора для фіксації
наданих послуг з безоплатного харчування учнів. Таке використання полягає у
наступному: кожного разу перед отриманням безплатного харчування самостійно учнем чи
з допомогою уповноваженої особи Сторони 4 реєструється факт отримання послуги
шляхом прикладання учнівського електронного квитка «Соціальна карта Тернополянина»
до програмно-технічного приладу (валідатора). Обов’язок з інформування учня про
порядок використання та необхідність наявності учнівського електронного квитка
«Соціальна карта Тернополянина» покладається на Сторону 4.
2.4.1. У випадку втрати е-квитка отримувачем послуг (учнем), за будь-яких причин чи
обставин, фіксація факту отримання послуги з безоплатного харчування здійснюється
уповноваженою особою Сторони 4 за допомогою службової картки.
2.5. Сторона 2 з узгодженою між Сторонами періодичністю формує та надсилає (надає)
письмово чи в електронному вигляді за допомогою відмічених у даному Договорі засобів
телекомунікаційного зв’язку звіт про кількість наданих Стороною 3 послуг з платного чи
безоплатного харчування учнів.
2.6. Інформація (Звіт), що сформована Стороною 2 визнається Сторонами як достатня та
єдина підстава зазначення реального обсягу наданих кейтерингових послуг, в актах
наданих послуг, для проведення оплати Стороні 3 фактично наданих таких послуг.
2.7. Сторони погодили, що інформація (звіт), яка формується Стороною 2 визнається всіма
Сторонами. Інформація (Звіт) про кількість наданих послуг, що закумульована Стороною 2
може бути піддана сумніву, але обов’язковою є наявніфсть відповідного документального
підтвердження. При наявності такого документального підтвердження Сторони спільно, із
можливістю залучення на договірній основі інших спеціалістів чи експертів, встановлюють
 
причини невідповідності інформації реальному стану речей та винних осіб чи Сторону
Договору, яка допустила таку невідповідність.
2.8. Сторони погодили, що кожна вправі вимагати від іншої надання своєчасної,
достовірної та вичерпної інформації, стосовно виконання, невиконання чи неналежного
виконання умов даного Договору. Кожна Сторона Договору, враховуючи важливість
стабільного надання послуг з харчування учнів, підтверджує свою згоду на проведення
комунікації, консультацій та спільних перемовин з метою належного виконання умов
даного Договору. Кожна Сторона підтверджує зобов’язання з належного та
відповідального ставлення до своїх обов’язків, а також зобов’язання з відповідального
користування своїми правами, недопущення зловживання такими.
3. Права та обов’язки Сторін
 
3.1. Права та обов’язки Сторони 1:
3.1.1. Користується повним доступом, перегляд без редагування, до бази даних Сторони 2
щодо інформації, яка збирається та систематизується Стороною 2 в рамках цього
Договору; 3.1.2. Отримує від Сторін будь-яку інформацію стосовно виконання умов даного
Договору, його невиконання чи неналежного виконання.
3.1.3. Встановлює вид е-квитка, зовнішній вигляд та інші істотні вимоги. Встановлює вид
пільги та осіб, які вправі такою скористатись. Встановлює інші вимоги та правила у
відповідності до власних чи делегованих повноважень.
3.1.4. Користується іншими правами, які випливають з умов даного Договору та
законодавства України. Сторона має право на відшкодування шкоди та збитків, які завдані
невиконанням чи неналежним виконанням іншою Стороною умов Договору та взятих за
ним зобов’язань.
3.1.5. Зобов’язана утриматись від вчинення будь-яких дій, наслідком яких буде порушення
умов даного Договору, прав та законних інтересів інших Сторін Договору; зобов’язана
сприяти належному виконанню іншими Сторонами умов даного Договору, надавати
консультаційну допомогу в реалізації іншими Сторонами умов даного Договору.
3.2. Права та обов’язки Сторони 2:
3.2.1. Має право на оплату наданих послуг та відшкодування витрат по видачі і наданні е-
квитків.
3.2.2. Сторона 2 має право на інформацію від інших Сторін Договору, що прямо чи
опосередковано стосується виконання умов даного Договору.
3.2.3. Має право вимагати усунення будь-яких порушень, допущених іншою Стороною чи
з її вини, порушень, які стосуються виконання умов даного Договору чи користування
правами за таким.
3.2.4. Користується іншими правами, які випливають з умов даного Договору та
законодавства України. Включаючи право Сторони 2 відмовити в доступі до інформації,
яка є у її володінні, якщо доступ до такої вимагається не на правах користувача без
можливості внесення змін, доповнень чи проведення будь-яких коригувань.
3.2.5. Сторона має право на відшкодування шкоди та збитків, які завдані невиконанням чи
неналежним виконанням іншою Стороною умов Договору та взятих за ним зобов’язань.
3.2.6. Сторона 2 зобов’язана забезпечити виконання тих обов’язків, які прямо випливають
з даного Договору.
3.2.7. Зобов’язана забезпечити захист інформації від несанкціонованого доступу не
уповноважених на її отримання осіб, захист від втрати чи пошкодження такої. Надання
інформації іншим Сторонам проводиться у електронному форматі на електронну пошту
 
іншої Сторони із стандартним рівнем захисту.
3.2.8. Зобов’язана забезпечити максимально швидке реагування на повідомлення Сторони 4,
яке стосується некоректної роботи валідатора чи його виходу з ладу.
3.3. Права та обов’язки Сторони 3:
3.3.1. Сторона має право вимагати належного повного, своєчасного виконання іншими
Сторонами своїх зобов’язань за Договором.
3.3.2. Має право на вільний доступ до інформації, яка відноситься до предмету даного
Договору і повинна бути надана Стороною, котра володіє такою інформацією. Інформація,
яка міститься в Сторони 2 надається у формі звіту, довідки чи будь-якому іншому
вираженні шляхом надсилання такої на електронну пошту із стандартним рівнем захисту.
3.3.3. Користується іншими правами, які випливають з умов даного Договору та
законодавства України.
3.3.4. Сторона має право на відшкодування шкоди та збитків, які завдані невиконанням чи
неналежним виконанням іншою Стороною умов Договору та взятих за ним зобов’язань.
3.3.5. Сторона 3 зобов’язана виконувати взяті за даним Договором зобов’язання та всі
зобов’язання, які випливають з умов даного Договору.
3.3.6. Зобов’язана сплачувати в користь Сторони 2 плату за надання послуг за даним
Договором. А саме за послуги з: фіксації, обліку, систематизації, накопичення та інших
облікових операцій кейтерингових чи аутсортстигових послуг - послуг з харчування учнів.
3.3.7. Вчиняти будь-які дії в рамках Договору виключно з метою досягнення результату
передбаченого даним Договором.
3.4. Права та обов’язки Сторони 4:
3.4.1. Сторона має право вимагати належного повного, своєчасного виконання іншими
Сторонами своїх зобов’язань за Договором.
3.4.2. Має право на вільний доступ до інформації, яка відноситься до предмету даного
Договору та Договору, що укладений за результатами проведеної процедури
закупівлі/спрощеної закупівлі і повинна бути надана Стороною, котра володіє такою
інформацією. Інформація, яка міститься в Сторони 2 надається у формі звіту, довідки чи
будь-якому іншому вираженні шляхом надсилання такої на електронну пошту із
стандартним рівнем захисту.
3.4.3. Сторона має право на відшкодування шкоди та збитків, які завдані невиконанням чи
неналежним виконанням іншою Стороною умов Договору та взятих за ним зобов’язань.
3.4.4. Сторона зобов’язана забезпечити належне зберігання валідатора та всіх і будь-яких
цінностей, які їй передаються іншою Стороною, зокрема, Стороною 2; забезпечити
схоронність валідатора, його заряджання для нормального й стабільного функціонування
протягом часу необхідного для використання. Під схоронністю Сторони розуміють
убезпечення цінностей від протиправного посягання на такі третіх осіб, знищення,
пошкодження чи викрадення.
3.4.5. Сторона 4 повинна відшкодувати шкоду, пов’язану з пошкодженням чи знищенням
валідатора чи будь-яких інших отриманих цінностей, така відповідальність настає за умови
наявності вини Сторони 4 (працівника) чи необережності (халатності).
3.4.6. Зобов’язана забезпечити інформування учнів та їх батьків/опікунів, власного
персоналу; встановити внутрішній контроль за особами, які безпосередньо будуть
проводити реєстрацію надання послуг з харчування; призначити відповідальну особу за
збереження та використання валідатора та службових карток, інших матеріальних
цінностей отриманих в рамках цього Договору.
3.4.7. Виконувати вимоги та вказівки Сторони 2, які стосуються порядку користування
 
валідатором, порядку використання е-квитка та службових карт, іншого, яке прямо
пов’язане із предметом Договору.
3.4.8. Використовувати отримані від Сторони 2 службові картки виключно у випадку
відсутності в учня його е-квитка та надавати за запитом зацікавленої сторони Договору
детальні пояснення щодо кожного випадку використання службової картки. За умови
несанкціонованого використання службової картки Сторона 4 несе фінансову
відповідальність перед іншими Сторонами Договору в межах завданої такими діями
шкоди.
3.4.9. Зобов’язана не вдаватись до ситуації невикористання е-квитка для фіксації надання
послуги учневі, за наявності названих фактів, Сторона яка понесла втрати, у зв’язку із
такими діями вправі пред’явити фінансову вимогу, що задовольняється Стороною 4 або
застосувати господарсько-фінансову санкцію передбачену законом.
3.4.10. Сторона 4 не пізніше наступного робочого дня від дня, коли проведено
відрахування учня (учениці) із закладу освіти на підставі наказу керівника закладу освіти,
або стало відомо про втрату учнем (ученицею) права на безоплатне харчування,
зобов’язана письмово повідомити Сторону 2 листом на пошту або листом на електронну
адресу.
 
4. Порядок розрахунків за даним Договором
 
4.1. За надання послуг відповідно до умов даного Договору Сторона 2 отримує від
Сторони 3 плату, яка складає суму, розраховану з кількості всіх транзакцій, проведених
користувачами е- квитка чи із застосуванням службової картки при отриманні послуг у
Сторони 4, за допомогою валідатора.
4.1.1. Транзакцією є дія, наслідком якої є фіксація в програмному забезпеченні Сторони 2
факту отримання учнем платного чи безоплатного харчування та його вартості, яка
визначається органом місцевого самоврядування, при цьому фіксація може проводитись як
за допомогою е- квитка, так і за допомогою службової картки.
4.2. За кожну проведену трансакцію Сторона 3 сплачує Стороні 2 3% від суми кожної такої
трансакції (вартості харчування для учнів конкретної категорії).
4.2.1. Стосовно даного пункту сторони застосовують наступну корективу: обчислення
відсотка, який належить сплатити оператору, проводиться виключно з тих транзакцій - по
яких Стороною 4 проведена фактична оплата, коли це оплата за харчування звільнених від
оплати за харчування учнів пільгових категорій закладів загальної середньої освіти.
4.3. У випадку використання учнем/ученицею е-квитка для отримання попередньо
оплаченого харчування, така трансакція також фіксується, а вартість отриманого
учнем/ученицею харчування перераховується Стороні 3 оператором кожного наступного
дня за попередній день; коли день сплати припадає на вихідний, неробочий чи святковий,
то така оплата проводиться наступного робочого дня. Оформлення даних операцій
проводиться шляхом помісячного складення оператором акту наданих послуг, який
направляється Стороні 3 для підписання на повернення одного примірника назад
оператору.
4.4. До кожного 5-го числа наступного за звітним місяцем Сторона 2 готує акт наданих
послуг та надає (надсилає) Стороні 3 такий для підписання та повернення одного
примірника Стороні.
4.4.1. Сторона 3, отримавши від Сторони 2 відповідний акт, зобов’язується підписати
 
такий протягом 3-ох днів з дати отримання або в цей же строк надати обґрунтовані та
підтверджені відповідними доказами письмові заперечення проти акту в цілому чи в його
частині.
4.4.2. Затягування в часі підписання акту, непідписання акту, відсутність обґрунтованого
письмового заперечення або ненадання письмових заперечень стосовно акту, чи надання
таких, які не містять вимог щодо обгрунтованості, передбачених підпунктом вище даного
Договору - не звільняє Сторону 3 від обов’язку сплатити суму, яка визначена таким актом
в строк, що визначений даним Договором. Одночасно, протиправним невиконанням
обов'язку з підписання акту та, відповідно, сплати коштів за таким в користь Сторони 2 є
факт відмови Сторони 3 від отримання акту від Сторони 2 чи її працівника (уповноваженої
особи), неотримання Стороною 3 акту на поштовому відділенні чи від кур’єра.
4.4. Сторона 3 отримавши від Сторони 2 акт наданих послуг та підписавши такий без
зауважень чи заперечень, зобов’язується сплатити в користь Сторони 2 визначену в акті
суму протягом 5- ти днів з дати належного оформлення акту. При цьому Сторона 2 та
Сторона 3 погоджують, що за наявності факту затримки розрахунку з місцевого бюджету
за надані Стороною 3 послуги з харчування учнів, за період, за який підлягають оплаті
послуги надані Стороною 2, Сторона 2 не застосовуватиме санкцій як за порушення
грошового зобов’язання Стороною 3. Однак, введення Сторони 2 в оману, щодо наведених
вище обставин тягне за собою накладення фінансової санкції у вигляді штрафу в розмірі
20% від загальної суми всіх проведених транзакції за період, стосовно якого існують
визначені вище факти введення Сторони 3 в оману.
4.5. Всі розрахунки між Сторонами проводяться у безготівковому порядку, шляхом
перерахування коштів на розрахунковий рахунок Сторони 2, що зазначений у даному
Договорі. Валюта виконання грошового зобов’язання є українська гривня.
 
5. Забезпечення бухгалтерського та податкового обліку.
 
5.1. Сторони не ведуть спільної діяльності за даним Договором. Сторони не ведуть
спільного бухгалтерського та податкового обліку за результатами виконання даного
Договору. Сторони Договору здійснюють податковий та бухгалтерський облік виключно в
межах здійснення власної господарської діяльності.
 
6. Відповідальність Сторін.
 
6.1. За порушення зобов'язань за Договором винна Сторона несе відповідальність, яка
визначена умовами даного Договору та законодавством України.
6.2. За порушення грошового зобов’язання правомочна Сторони вправі застосувати до
сторони, яка допустила порушення грошового зобов’язання штрафні санкції у розмірі
однієї облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожен день прострочки платежів.
6.3. У випадку, якщо Стороні Договору завдано шкоди в результаті невиконання чи
неналежного виконання умов даного Договору іншою Стороною, винна Сторона несе
відповідальність у розмірі дійсної та документально підтвердженої шкоди.
6.4. У випадку надання недостовірних даних Сторони несуть відповідальність відповідно
до чинного законодавства України.
6.5. За безпідставні виклики, та/або вчинення будь-яких дій, спрямованих на настання
 
наслідків, виправлення яких проводиться Стороною 2, винна Сторона зобов’язана
відшкодувати усі витрати на забезпечення такого виправлення. Безпідставним викликом є
виклик працівників Сторони 2 без необхідності (фальшивий виклик).
 
7. Форс-мажор.
 
7.1. Сторони погодилися, що в разі виникнення форс-мажорних обставин, що не залежать
від волевиявлення Сторін, а саме: війни, воєнних дій, блокади, ембарго, міжнародних
санкцій, валютних обмежень, інших дій держав, втручання з боку державних
органів, що унеможливлюють виконання Сторонами своїх зобов'язань, пожеж, повеней,
іншого стихійного лиха або сезонних природних явищ, Сторони звільняються від
виконання своїх зобов'язань на період дії зазначених обставин. У випадку якщо дія
зазначених обставин триває більше 90 днів, кожна зі Сторін має право на розірвання
Договору і не несе відповідальності за таке розірвання за умови, що вона повідомляє про це
інші Сторони не пізніше ніж за 10 днів до розірвання, при цьому жодна зі Сторін не має
права вимагати компенсації можливих втрат від іншої Сторони. Документи, видані
відповідною Торгово - Промисловою палатою будуть достатнім доказом існування таких
непередбачених обставин і їх тривалості.
7.2. Виникнення зазначених обставин не є підставою для відмови від оплати вже
поставлених товарів, наданих послуг чи виконаних робіт.
8. Порядок вирішення спорів.
 
8.1. Будь-які спори, що виникають з цього Договору або в зв'язку з його
виконанням/невиконанням чи неналежним виконанням Сторони вирішуватимуть шляхом
переговорів.
8.2. При недосягненні згоди Сторони мають право передати спір на вирішення суду,
рішення якого після набрання юридичної сили є обов'язковим до виконання.
 
9. Термін дії Договору.
 
9.1. Даний Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 20
року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань, які
взяті чи набуті під час дії Договору.
9.2. Умови, за яких Договір втрачає свою чинність: закінчення терміну дії, на який його
укладено; за домовленістю Сторін; за рішенням суду; у зв’язку із припиненням надання
Стороною 3 послуг з харчування учнів у закладах загальної середньої освіти.
9.3. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що
залишились невиконаними та відшкодування збитків, завданих неналежним виконанням
чи невиконанням умов Договору.
9.4. Одностороння відмова від Договору та/або зміна обсягу зобов’язань не допускається,
крім випадків визначених законодавством України та даним Договором.
9.5. Про намір розірвання Договору, Сторона - ініціатор попереджає інші Сторони
Договору не пізніше ніж за місяць до дати такого розірвання задля врегулювання
 
розірвання правовідносин;
9.6. По закінченню правовідносин між Сторонами Договору, кожна Сторона вправі
вилучити те майно, яке є у її власності та задіяне у здійсненні господарської діяльності за
даним Договором, крім майна, що не може бути відокремленим без зміни його
призначення, пошкодження чи знищення.
9.7. Сторона Договору, яка має намір використовувати майно іншої Сторони при
здійсненні подальшої господарської діяльності після закінчення правовідносин за
Договором за згодою власника зобов’язана компенсувати залишкову вартість такого
майна.
 
10. Зміна умов Договору та інші положення.
 
10.1. Умови даного Договору можуть бути змінені за взаємною згодою Сторін, що
оформляється у письмовому вигляді окремим Додатком.
10.2. Сторона Договору, яка вважає за необхідне змінити Договір, повинна надіслати
пропозиції про це іншим Сторонам за Договором. Сторона Договору, яка одержала
пропозицію про зміну Договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції
повідомляє Сторону - ініціатора таких змін про результати її розгляду. У разі якщо
Сторони не досягли згоди щодо зміни Договору або у разі неодержання відповіді у
встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована Сторона має право
передати спір на вирішення суду. Якщо судовим рішенням Договір змінено, Договір
вважається зміненим з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку
набрання чинності не встановлено за рішенням суду.
10.3. Даний Договір укладено у чотирьох оригінальних примірниках, по одному для
кожної із Сторін.
10.4. У випадках, які не врегульовані даним Договором, Сторони керуються нормами
чинного законодавства України.
10.5. Додатки до Договору є його невід’ємною частиною.
10.6. Уповноважені на підписання даного Договору представники підписанням даного
Договору підтверджують надання згоди на збір, обробку та використання їх персональних
даних з метою виконання даного Договору, подання різного роду звітності. Кожна Сторона
даного Договору зобов'язана дотримуватись вимог Закону України «Про захист
персональних даних» при зборі використанні чи обробці персональних даних іншої
Сторони.
10.7. Інформація, яка отримана будь-якою Стороною чи її представником, уповноваженою
особою носить конфіденційний характер та є комерційною таємницею. Така інформація не
може бути розголошеною третім особам без отримання від іншої Сторони/Сторін
письмової згоди. Також інформація, яка є комерційною таємницею не може
використовуватись іншою Стороною задля отримання необґрунтованої вигоди, переваг
перед будь-ким іншим чи з метою порушення законодавства про економічну конкуренцію.
10.8. Сторона Договору підтверджує, що така під час виконання своїх зобов’язань за цим
Договором, їх афілійовані особи, працівники або посередники не виплачують, не
пропонують виплатити і не дозволяють виплату будь-яких коштів або цінностей, прямо або
опосередковано, будь-яким особам, для впливу на дії або рішення цих осіб з метою
отримання будь-яких неправомірних переваг або переслідуючи інші неправомірні цілі. Під
час виконання своїх зобов’язань за цим Договором, Сторони, їх афілійовані особи,
працівники або посередники не здійснюють дії, що кваліфікуються такими, що
застосовуються до цього Договору, законодавством як надання/отримання хабара,
 
комерційний підкуп, а також дії, що порушують вимоги чинного законодавства та
міжнародних актів про протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним
шляхом.
 
11. Юридичні адреси та реквізити сторін.
 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру
бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в
Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та
громадських формувань, його категорія: Тернопільський класичний ліцей Тернопільської
міської ради, Код згідно з ЄДРПОУ: 24631923, місцезнаходження: Україна, Тернопільська
область, Тернопіль, 46002, вул. Михайла Вербицького 3, категорія: Юридична особа, яка
забезпечує потреби держави або територіальної громади
2. Процедура закупівлі : Відкриті торги з особливостями.
3. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним
словником: ДК 021:2015 код CPV 55510000-8Послуги їдалень.
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Організація
харчування в закладі освіти повинно здійснюватися з дотриманням вимог Наказу
міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від
15.05.2006 №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у
дошкільних,загальноосвітніх,позашкільних навчальних закладах», Закону України «Про
освітні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 612500,00 (Шістсот дванадцять тисяч п’ятсот
грн. 00 коп.) з ПДВ. Період доставки: до 31 грудні 2024 року.
6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:відповідає розміру бюджетного
призначення. Очікувана вартість предмета закупівлі розраховано на підставі розрахунку
вартості організації харчування одного учня на день,виходячи з розрахунку згідно Наказу
Управління освіти №428 від 28.12.2023р.

Уповноважена особа                                                     Тетяна ШЛАПАК

https://drive.google.com/file/d/1yJvswjRHIzR_yLCN7Celfm10tHQM-EFN/view?usp=sharing