«Шляхи формування самоосвітньої компетентності учня в контексті вимог Нової української школи»

09.01.2023   Administrator   Категорія: Новини з методичної роботи

19 грудня 2022 року відбулася педрада «Шляхи формування самоосвітньої компетентності учня в контексті вимог Нової української школи». Педагоги закладу аналізували з чого складається самоосвітня компетентність, які умови необхідні для її формування, які фактори потрібно враховувати в процесі організації освітньої діяльності, набули практичних вмінь впровадження інноваційних методів і прийомів (інфографіки, сторітейлінгу, лепбуку, використання цифрових технологій). Активна співпраця, жвава комунікація, діяльність у групах коучів Підручняк О.П., Беркити З.Є., Лучишин С.М., Остапенко Н.В., Сікори Г.І. сприяло створенню творчої позитивної атмосфери та набуттю нових компетентностей педпрацівниками.
Щоб мати можливість організовувати самоосвітню діяльність учнів учитель сьогодні наділений академічною свободою. Але він сам повинен постійно вдосконалюватися, бути творчою особистістю, здатною думати по-новому, самостійно ставити перед собою мету й завдання, пропонувати нестандартні рішення, що має не тільки здатність, але й потребу саморозвиватися.